Upprörande!

Jag är fett arg! Idag började tydligen Glee klockan åtta. Något tv 4 inte lyckats förmedla. Detta resulterade till att jag missade första halvan av den underbara serien och det är inte okej. Jag är faktiskt en fattig afrikan! (uppe i femton kronor i mitt lilla projekt)

Och inte nog med det. Dom jävlarna har tagit "en paus" på Glee eftersom "Robinson Karbibien" (sagt med sarkastisk röst) har nåt skit som jag inte kunde bry mig mindre om! Fan för tv 4 som ger mig något jag älskar och tar sedan bort det utan nåd. Un-break my hert!


Kommentarer
Postat av: Markus

OH ja!! Har stört mig på det i evigheter. Men med överviktiga syftar jag inte på "normala" utan dom groteskt feta, vi snackar väldigt ofta amerikaner, det är INTE mysigt att tvingas sitta bredvid dom, när dom bara har ETT säte. Sen att dom får ha lika mkt bagage och jag får betala övervikt, det är bara allmänt störande.

2010-01-21 @ 22:05:34
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Sofie ^^,

stackare:( såg hela^^, fast de har bara paus en vecka va? puck va så sjuukt söt igår!:D love him!

2010-01-22 @ 06:13:25
URL: http://mittlivsomoch.blogg.se/?tmp=14165521

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0