Dagens snileblixt!

Det händer rätt så ofta att jag skämtar om att jag är en fattig afrikan. Jag tycker att det är okej för att:
  • Ett, jag är en afrikan
  • Två, jag är ofta fattig!
Men vissa tar kanske illa upp så jag har bestämt detta. Varje gång jag skämtar om att jag är en fattig afrikan ska jag skänka fem kronor till välgörenhet! Det hjälper både mig att få mindre dåligt samvete för att jag skämtar om mänskligt lidande (inte okej!) och det hjälper dom.

Visst är dom för gulliga? Gud, vad jag känner mig som en bra förebild. Dom här söta tjejerna påminner mig om mig och min syster när vi båda va små och söta!

P.s. Jag drar det skämtet pretty often så det blir mycket pengar till mitt hemland ;) d.s.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tycker man själv att det är okej att skämta om sådant måste andra få göra det också?

2010-01-17 @ 20:46:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0