Slutet gott, allting gott!

Idag gick jag ute på söder och fikade med Heidi. Det är så lustigt med Heidi för när jag träffar henne känns det som att vi aldrig skiljts åt och nu när hon inte är här känns det som en evighet sedan jag såg henne. Får trösta mig med att vi kommer ses snart, bestämde jag nu!

Efter det gick jag och min kära mor på bio och såg den "nya" Tom Cruise filmen. Jag tyckte den var bra men bara för att jag visste att allt skulle sluta väl. Jag menar, vem vill se en film som man inte vet slutet på? Ett midre bra val från min sida idag var att jag valde att gå ut med min kavaj... Tydligen är det fortfarande inte varmt nog utan en riktig jacka!


Stlig karl är han också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0