Och skratta gjorde jag!

Idag har jag varit med min helt fabulösa mamma på Friskis och Svettis. Det är verkligen hur kul som helst och jag är aldrig lika glad som när jag hoppar omkring i trasiga kläder med människor från 14-80 år i takt tio år gammal tekno. Dock får det mig att inse vilken dålig koordination jag har eftersom jag inte ens kan hoppa och klappa i takt samtidigt!

När jag kom hem stack jag över till Nadja och efter det gick jag ut på en promenad. Där jag gick var det så halt att jag seriöst kröp på alla fyra för att komma någonstans. Det var helt underbart. Jag älskar att skratta och att skratta åt sig själv är typ det underbaraste jag vet! Ain't life grand?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0