Nej, men for reals. Ge blod!

Var alltså och gav mitt livs blod idag eller mitt livs blodplasma. Som vanligt hade jag ett sjukt dåligt flow i mina slangar. Jag börjar känna mig lite osäker med mina dåliga blodkärl. Jag känner mig som den tjejen som inte fick ha smink i sjuan som alla andra som fick gå utan mascara runt ögonen. Jag känner mig underlägsen till exempel Petra. När hon var där och gav blod var det bara in, ut sprut och slut.

När man jag blir äldre och överger sina gamla komplex får man helt enkelt hitta nya! Jag är alltså allt för nöjd med mig själv, något måste ju vara fel! ;)

Så här glad ser jag aldrig ut när jag ger blod... Bitch pleaza!


Det här gjorde min dag dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0