You were the sister I chose!

Att se Anna ta studenten var på hur kul som helst. Jag ska inte säga att det var bättre än att själv ta studenten men det var något av det häftigaste jag upplevt. Hon är en tjej som jag skuttat omkring med gummistövlar i vattenpölar med, pratat om hur dålig stil det är att någon får 50 kronor i veckopeng, varit pubertal med, bråkat med och nu börjar vi närma oss att bli vuxna ihop med.

Jag lever ett liv fyllt av fantastiska människor men den resa jag haft med Anna med upp och nedgångar är en av de häftigaste. Hon är sjukt viktig och utan henne hade jag blivit tokig.


Anna med kameran på en klassresa i trean, den 30:e maj. Tio år sedan... För ett decenium sedan var vi bästa vänner. Vet att jag kommer säga detsamma om tio år igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0