Otippad kväll

Har vart och jobbat idag och nu sitter jag och är trött. Jag är liksom alltid trött men det kumlinerar alltid någon timme innan jag ska sova och avtar helt när jag väl ligger i sängen. Hade tänkt att titta på matchen med min familj innan jag kom ihåg att fotboll är mördande tråkigt så jag nöjer mig med att höra Julia skrik nere i danssalongen och med hjälp av dessa tolka mig fram till ställningen.

Vi fick förresten in en fågel idag i vardagsrummet genom skorstenen. Efter några timmar fick vi ut den men den dog på vår uteplats. Jag och syrran bergavde självklart Kråkis och hade en kort begravning med psalm och dikt.


När det fortfarande fanns hopp! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0