Suplies!

Blev brutalt väckt imorse av min kära syster som glömt bort att jag också var hemma och råkade sätta igång larmet. Jag tittade på klockan och när jag såg att den var sex så visste jag att jag skulle somna om men tji fick jag. För direkt efter larmet väckt mig insåg jag att jag inte har någonstans att bo i höst.

Min syster skulle ta ett år ledigt på sin utbildning, thus leaving her apartment to me, however, så ändrade hon sig igår. Skitkul, för att jag får spendera nästa år med min fantatiska syster! Mindre kul för att jag typ kommer behöva bo i en kartong på marken eller studentrum! ;) On the plus side, så såg jag ett jättefin regnbåge igår påväg hem från jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0