Crazy pants cat...

Igår var en sjukt skön dag. Jag åt suchi för första gången i år tror jag(?), sen köpte jag en fin tröja och ett par byxor, kom hem, chillade galet och sen fick jag en överraskning av min katt. Han ställde sig och började hulka. Jag såg på i fassination under tiden min katt förstörde mattan. Han tittade då upp såg mig rätt i ögonen, gick lite närmare och började återigen hulka. Detta gjorde han en gång till innnan min trans bröts och jag tänkte slällpa ut honom.

I hallen när jag ska ta fram nyckeln ställer han sig återigen och hulkar. Denna gång en decimeter från min väska... Jag börjar tro att min katt hatar mig nu och jag är rädd för vad han kommer göra näst. Hela natten kastade han sig mot min dörr, och klöste på den under tiden han gjorde konstiga läten! Jag är nu rädd för att vara själv med honom. Tur att familjen kommer hem idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0