Önskar att jag var blind för mina egna tillkortakommanden

Hade tänkt att skriva att jag var ganska produktiv idag, för det kändes det som men sedan insåg jag att jag gjort två saker idag. Lämnat tillbaka lite tekoppar på Indiska och träffat min vän Nadja. Det gör kanske dagen mer meningsfull är gårdagen men att kalla den produktiv känns lite som ett slag i ansiktet på alla de människor, som finns där ute, med arbetsmoral.

Trots att det inte är en dag som går till historien, (Om folk inte bestämmer sig för att tillbe mig som en gud och skriva ner mitt liv!) så var den fett mysig och sådant ska man inte underskatta!


Har som vanligt ingen egen bild att dela med mig men den här stilga bilden räcker mer än väl! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0