Det är lite kyligt här uppe

Nu sitter jag hemma igen och skakar lite. Kan vara att jag saknar min syster eller så är det att jag precis drack en stor kopp kaffe. Kan lika gärna vara kaffet eftersom min kära syster har fått smeknamnet "klassens bebis" i sin klass. Detta eftersom min syster inte kan bjuda på kaffe utan oboy.

Det var faktsikt hemskt när jag insåg att jag faktiskt sagt hej då till Julia och inte skulle se henne på ett tag men nu känns det bättre. Förmodligen för att jag satte på lite Spive Girls när jag stod och väntade på mitt tåg i centralen. Plus så har jag saknat min vänner! Som är helt, helt fantastiskt fabulösa!

Spice Girls - Say You'll Be There

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0