I've changed but I'm in pain!

Igår och idag vaknade jag med ont i nacken. Jag tänkte att om jag inte ekände för mig själv att det fanns att det skulle försvinna men icke sa nicke. Vilket suger eftersom min smärttröskel är löjligt låg och jag inte kan hantera smärta. Det brukar dock inte vara något problem eftersom jag aldrig har ont någonstans.

Insåg när jag vaknade varför jag kände en sån smärta. För att jag sov med min kudde... Jag avskyr kuddar and this is why! I invite them to my bed and this is hiw they repay me! Rude!


Bitch please!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har också börjat sova utan kudde! Äntligen förstår jag dig.

2012-04-21 @ 16:36:37
Postat av: Kajsa

Jag har också börjat sova utan kudde! Äntligen förstår jag dig.

2012-04-21 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0