Det här är tiotalet

Igår var helt fabulöst. Jag har helt enkelt helt fantastiska vänner som är sjukt grymma. Innan spelningen åt jag och Anna sushi. Eller det var tanken men det var ett sådant där fancy ställe där jag inte fattade något av vad som stod på menyn förutom yakiniku, så det blev det.

Efter det förlorade jag typ 50% av min hörsel och kom hem utan att ha skämt ut mig allt för mycket(?). Jag insåg dock att jag hade tagit fel nyckel när jag gick hemifrån så jag fick ringa min kära mor och hon fick komma och öppna för mig. 


Snygg-Anna! ;)

Detta fick jag med mig hem, mycket fin! Kläderna som ligger på golvet drog jag fram igår när jag skulle bestämma kläder, it sure ain't easy being a woman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0