Förnuftig brud, den där Jessica!

Jag åkte in till stan imorse. Där hittade jag inte ett utan två par fina och relativt förnuftiga skor. Men eftersom förnuft var den känsla som styrde valet av skor kom den in också och sa att det inte vore vist att köpa upp alla mina pengar dagen jag fick dem så jag köpte inga skor alls. När jag kom hem gick jag över till min farfar och klippte hans gräs och plockade upp en massa äpplen

Min farfar har en av 20 tomer i Sverige med en äppellund. Det innebär att det finns minst 20 äppelträd på hans tomt. Det plus ett stort päronträd, en massa röda vinbär, krusbär, hallon och två körsbärsträd. En massa antioxidanter det vill säga!


En av skorna jag inte köpte :(

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Klokt!! (Stavade först med g, som i klug... Börjar bli lite tyskaskadad)

2011-09-13 @ 22:08:42
URL: http://geiselhaft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0