Får passa på att använda hennes saker tills hon kommer!

Så igår var jag över hos underbara Nadja och vi lyckades, som vi alltid gör, undvika regnet och gå ut och gå i solen. Lång och en ganska dålig mening det blev, min gamla svensklärare hade nog varit lagom imponerad! Efter det var i alla fall min mammas kusin från Lund över på middag. Det var sjukt mysigt och så fick amn höra skvaller från sydligare breddgrader.

Idag är jag ledig. Lisom helt ledig. Jag har var besökt Nadja varje dag sedan lördag och visst att det är jätteroligt men nu har jag en hel dag att göra vad jag vill på! Funderar på att åka in till stan. Mitt hus börjar bli deprimerande!


Gammal bild på min syster som kommer hit på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0