Expansion är inte det enda det har gemensamt med universum

Idag ska jag börja på ett nytt projekt. Eller egentligen två. Det första och viktigaste är att jag ska göra en fan-bild av mig själv. Jag var inne på michas.se och där såg jag att hon hade fått en och kom på att det vill jag också ha. Eftersom min blogg är en smula mindre än hennes får jag nog göra dem själva men det går lika bra för mig det med. Mitt ego är liksom lika uppblåst som en balong och expanderar som universum.

Det andra projektet är mindre viktigt får se hur det går med det. Guess time will tell! :D

till micah
Jag kan gör sååå mcyket bättre! ;)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Ja visst är det! Men sådant händer. Polaroidbilder är riktigt häftiga :D

2011-09-27 @ 11:34:32
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0