Grattis min fina mor!

Idag fyller min älskade mami år. Vilket innebar att jag var uppe vid sex och sjöng för mor min tillsammans med Otti och Swarlos. Precis som när Swarley fyllde år fick hon inte sin present på morgonen men till skillnad från hans present tänker jag inte vänta i två månader innan hon får den.

Den kändes bara lite för personlig att ge så där på morgonen. I och för sig så har redan resten av familjen sett den så att jag inte ville ge den på morgonen är helt ologiskt! Men sedan när har logik eller förnuft varit saker som mitt irrationella psyke lyssnat till? Aldrig? Ja, kan nog stämma! ;)


In honor of my mother I give you this fabulous pic of Charlie Tiger's blood Sheen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0