Inte alls avundsjuk...

Igår skrammlade min fina lillasysters klass pengar på gatan och de samlade ihop 38 000 kronor. Den summan pengar kommer att gå till Världens barn och eftersom de samlade ihop mer pengar än någon annan klass som var med i en tävling kommer Otti få gå på någon gala ikväll.

Då skulle man kunna tänka sig att jag är lite avundsjuk på detta men det är jag inte. För det första så har jag köpt veganskt godis, för det andra är min tvillingsyster på besök och för det tredje så ska jag iväg och träffa min fabulösa vän Nadja nu! :D Fast å andra sidan kommer hon få se Danny live... :(:(:(



Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder.

Finns även massa spännande tävlingar så kolla gärna in min blogg:) kram

2011-10-14 @ 23:09:15
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0