I am super human

Igår hos Heidi var hur mysigt som helst. Helt fabulös mat, en massa cheesecake och Dreamsgirls. Men jag visste ju redan att det skulle vara helt fabulöst. Något jag inte trodde om gårdagen var att högskoleprovet skulle kännas bra. För det gjorde det. Fine att det fortfarande kan ha gått käpprätt år helvete men det vet jag först om 4 veckor. Nu kan jag leva i total ovetskap.

Idag var vi ute och gick, åt nutella med pannkakaor och dansade hip hop. Även där har jag börjat inte suga röv. Känns riktigt coolt. Plus det så börjar jag skolan imorgon och jag fick en extra timme idag. Känner mig ganska bra alltså! :D


Härligaste bilden på härligaste Heidi! :D

Kommentarer
Postat av: michelle

Hej jag har dagens blogg tänkte om du ville vara med

vill du vara med ? klicka in här

http://michellesimonsen.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-ny-omgang-6.html#comment

2011-10-30 @ 19:35:44
URL: http://michellesimonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0