Hur ser man rädd och glad ut samtidigt?

Igår var en mycket upplysande dag. Jag gick ut med Fredrik, Johan, Jacob och Calle. Jag fick uppleva konversationer jag aldrig trodde jag någonsin skulle få höra. När jag gick i högstadiet umgicks jag i princip bara med två tjejer, mina vapendragare. En utav dem umgicks mest med killarna i vår klass innan dess att vi blev homies.

Det var först igår jag insåg vad det faktsikt betydde. Jag har aldrig känt mig lika mycket som en tjej som igår. Jag kände mig som jag kan tänka mig att män gör när de kollar på Sex and the city. Helt förvirrad. Oh my freakin' Lord vad konstiga konversationer män har! 


Har fem bilder på Fredrik på in mobil så langar en utav dem. Han tycker ändå att min blogg handlar för lite om honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0