Gangstah eller wangstah?

Idag börjar jag skolan. Tänkte skriva attd et var ganstah men det är det ju inte. Det som är gangstah är den låten jag lyssnar på nu, tycker jag i alla fall. Min referens till gangstah musik är Kajsa. Hon tyckte inte att Yng Yagn twins var tuunga så detta kanske inte är det heller.

Hur som helst gillar jag det och snart ska jag till skolan. Jag får sällis av Fredrik. Han har gått med på att vara min fadder idag och se till att ingen puttar mig rasterna och tar mina lunchpengar! :D


Necro - Creepy Crawl


Så här ser jag btw ut i håret. Think I like it!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-31 @ 14:46:58
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha ah det där var ganska gansta haha.

2011-11-01 @ 17:56:10
URL: http://geiselhaft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0