Word!

Så idag vaknade jag upp efter nio timmars ljuv sömn, fit for fight och otroligt taggad. Har suttit och funderat på mina sämre kvaliteér om de nu skulle fråga efter dessa. Det är svårt att komma på mina dåliga kvaliteér som skulle röra en arbetsplats. Jag tror till exempel att de inte skulle bry sig om att jag inte gillar kanter på bröd, alltid ska hitta på sånger om min lillasyster för att irritera henne och att jag inte kan stava.

Det enda jag kunde komma på var att jag på riktigt är helt övertygad om att jag är rolig! Min övertygelse går så djupt att inte ens skriva det här och liksom erkänna att jag inte är rolig förändrar det faktum är övertydag om att jag är en komedins gudinna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0