Of course it's true, it's magic!

Idag blev jag väckt klockan halv tio av min granne som undrade om jag kunde vara barnvakt. Jag hade blivit lite förvarnad innan och var redo. Redo eftersom jag gick och la mig klockan tio igår. Mina grannar var hur gulliga som helst. Sa bara att jag var dum två gånger, kastade bara saker på mig som en slags ömhetsbetryggelse(är helt övertygad om att det inte är ett ord!) och var gosiga hela dagen jag var där!

Nu är jag dock helt slut! Så jag tänker vila mig med Prinsessan och Grodan och choklad i mängder! Jag har btw börjat ana ugglor i mossen på hela den där "man får finnar av choklad"-teorin som folk sprider omkring sig som herpes! Jag har finnar hela tiden men aldrig när jag äter på choklad! Sug på den haters!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0