Ni som tror jag är oseriös har fel!

Jag läser bara en tidning och anledningen till det är för att jag läste den och blev kär. Om man har hittat något som passaer en perfekt, är full med intellegenta frågor och intressanta inlägg varför läsa en tråkig tidning med ovidkommande artiklar av utråkade vuxna människor?

Jag kommer inte på en enda anledning. Jag tror seriöst jag gillar KP mer än min lillasyster, vilket är ganska skönt. Jag slipper vänta på att få läsa den!


Sjukt rätt!


Och det här, har jag aldrig funderat över men är sjukt glad över att jag fick reda på!


Ost är äckligt, inget nytt här liksom... ;)


Älskar det!


Helt klart!

Bäsa serien ever!

Hahaha detta är ju det bästa jag sett i hela mitt liv!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

:D

2011-11-09 @ 16:33:18
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0