I ain't crazy, I'm special!

Jag blir alltid så varm i hjärtat när jag besöker Nadja. Den kvinnan förstår mig nog bättre än någon annan. Och det beror nog på att hon har upplevt så mycket och är otroligt förtsående och att jag är lite galen. Som till exempel idag när jag beskrev gamla skogar och hur mycket jag älskar mystiken där. En sten är aldrig bara en sten, vad som helst kan gömma sig bakom den. Och hon förstod vad jag menade!

Skogar är magiska och någonstans där ute finns min jätte och väntar på mig! Tills dess får jag transportera mig till och från skolan kommunalt som så många andra. Men när jag får honom, då blir det andra bullar!

Tycker att den här bilden ser lite galen ut, passade till inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0