Heartbreak och bilder

Igår var jag på systra mis skiva. Jag skulle vara Marge I Simpsons. Tydligen var det inget man såg! :( Jag som hade lagt ner min själ och hjärta i min utklädnad. Så om mina kusiner läser det här vill jag bara säga det här:

"Sticks and stones breaks my bones but it's the words that make me cry!"

Något jag lärde mig dock var att det spelar ingen roll om det verkar vara en lång kö till garderoben. Det är värt att stå de extra två minuterna för att slippa ha med sin kavaj överallt! Annars var det en apnice skiva! Mindre nice att gå upp i morse dock! :P


Gustav, Anna, Maria, Cicci och Lolo.


Lolo blir bondefierad!


Jag, Anna och Maria på tåget in till staden.


David, Jacoc, Emmeline, Gustav, Julia, Marie och Anna.


Anna, Cicci, Lolo och Maria på Collages uteplats.


Haha den här bjuder jag på! :p


Ville, Rasmus, Victor, Micke och Matilda. Tror även att jag är någonstans i bakgrunden.

Gustav och Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0