Scary shit!

Idag på provet var jag sjukt nervös. Så nervös att när min lärare gick omkring om tittade i folks formelsammlingar för att kolla att vi inte hade fuskat slutade jag andas i några sekunder. Jag hade själv inte skrivit in något i min formelsammling men det kändes som att någon annan hade gjort det. Som när man åker till USA och de frågar om man har lämnat sitt bagage utan uppsikt.

Jag hade lämnat den utan uppsikt. Vem vet vad som skulle kunna hänt med den? Det var lugnt dock och nu har jag bett till alla gudar som finns om att jag klarade provet. One ought to be listen!



Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA, du anar inte hur nervös jag var när jag flög själv till USA nu!! Skitläskigt! Tänk att hamna i ett amerikanskt fängelse i 1000000000 år bara för att man skickade ett sms och inte höll stenhård koll på väskan.. FAIL!

2011-05-21 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0