My name is Jessica and I'm a pretentious douche

Just nu sitter jag och läser om segregation i skolor och tycker att de flesta undersökningar är platta och ointelligenta, vilket kanske är lite ironiskt med tanke på att jag inte var säker på hur man stavade det ordet. Eller så är det så att jag inte riktigt tror på någon sorts statistik. 70 % hit och 43% dit det handlar ju om människor och inte om siffror!

Nej, men jag får anpassa mig till vad som är vedertaget och sluta bete mig som en pretantiöst arshole. Det lär bli svårt, in runs deep within me to behave just like one. Lolos skiva igår var förresten skitmysig! Musiken var dock ganska dålig den första timmen. I'm all for crappy music but why overdrive?


Anna, Cicci, Lolo och Julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0