Dagens snuskigaste!

Idag hade jag religionsexamination om islam. Jag var lite osäker. Jag är ju i princip dement och det är en massa nya ord på ett språk jag inte kan... Mitt minne svek mig som vanligt men jag log och såg söt ut och i slutändan är det väl ändå det som räknas?

Sen gick jag och Petra och fikade. När jag satt på tåget hem var det en tjej som åt salad. Vilket ör helt okej. Men hon smaskade hela resan och löjligt högt. Det är så sjukt nasty!!! Jag satt seriöst och bad till gud att ge mig styrka att inte läxa upp henne! Vem sitter och smakar på tåget? Jo, en nasty ass person, that's who!



Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt!

2011-05-03 @ 23:57:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0