No-lifer!

Idag var jag och lämnade tillbaka mina böcker och betalade min första skuld till stadsbiblioteket. Nu är jag femton kronor fattigare och jag måste säga att det inte känns bra! To make things worse så är jag nu inne på det sista Gilmore Girls avsnittet. Ever! Det känns jättesorgligt och jag vet inte vad jag ska göra!

Jag menar, vad gjorde jag innan Gilmore Girls? Åååh, grymma öde. Vad ska jag göra nu liksom? :( Det är dock tur att jag har min lista på saker som gör mig glad med mig. Eller bakom mig. Jag måste btw skriva dit Justin Bieber nu! :D

Don't let the smile fool you! I'm crying in the indside!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha gulle det är du med!

2011-03-27 @ 21:23:38
URL: http://geiselhaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0