Jessica/Josef

Idag är en sådan där härlig dag som spenderas hemma. Både fysiken och filosofin är såna lektioner man jobbar hemifrån på. Jag drömde btw om filosofiuppgiften och jag hade fått ett mvg på den. Jag drömde också en rolig dröm om en gammal klasskompis. Vore fett coolt om jag skulle börja drömma sanndrömmar.

Men det vore seriöst ascoolt om jag skulle börja göra det. Fatta jag skulle inte behöva jobba en dag i mitt liv. Bara leva på min fantastiska talang. Typ som Josef! Det vore coolt. Getting by the Biblical way is so 2011! ;)

Joseph 24"x36"
Bilden är btw hämtad från en sida där man kan beställa Bibel affischer. Gotta catch 'em all, go in here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0