I'm the smartiest person in the world

Nu sitter jag hemma efter en kort skoldag. Där jag bekräftat det faktum att jag älskar min filosofi och religionslärare. När jag inte förstår vad han menar och ber honom förklara beter han sig inte som om min fråga är helt dum i huvudet, vilket den oftast är, utan förklarar igen på ett annat sätt. Jag lever lite efter teorin att den är smart att fråga om man inte förstår och korkat att inte förstå och skita i att fråga.

Många lärare klarar inte av det. Förståeligt it may be but I still like it when I am treated like dim witted moron. I'm speciell in that way, speciell and awesome. At least that's what my mama says! :D


Nu ska jag plugga lite religion! :D

Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

tråkigt :(

2011-03-15 @ 14:49:01
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0