Where's my amish clothes when I need 'em?

Igår vid tio drack jag en halvliter te. De två timmarna som följde drack jag två liter vatten. Detta resulterade i att jag gick på toa fem gånger i natt. Jag skulle säga att jag nu har lärt mig min läxa och inte kommer göra om det men om jag känner mig själv rätt kommer jag hinka vatten ikväll också. It's so tasty and delicious!

Idag gick jag och min syster och lämnade tillbaka en ring hon köpte på Guldfynd. Där träffade i den kanske otrevligaste människa inom serviceyrken jag träffat. Kudos till henne för det är ine lätt! Jag har träffat många otrevliga människor i butiker. Nu är den enda utmaningen som kvarstår idag att hitta något passande att ha på mig. Jag har liksom tre långa klännigar och två är over kill och den andra har jag använt redan. Antar att jag får ha på mig byxor... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0