It doesn't have to make sense to be true

Det finns få saker i mitt liv som känns som att de spelar roll. Både på gott och ont. Det är skönt att slippa känna sig stressad eller ångest över viktiga saker man inte finner inom sig att bry sig om. Det är skönt att bygga sitt liv och framtid med fria tyglar och kunna göra lite som man vill. Lite tråkigt är det ibland dock att det man gör inte spelar så stor roll.

Men då har jag Nadja. Nadja är den äldre damen jag hälsar på två gånger i veckan och går ut med. Känns som att jag har sagt det en miljon gånger men herregud vilken häftig tant hon är. Det känns verkligen som att det jag gör är viktigt. Plus så är hon jättetrevlig och den enda personen jag känner som är lika virrig som jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0