Copenhagen fo Helvede!

Åh vad jag har haft det härligt under midsommar. Först var jag hos min morfar som hunit bli 92 och springer omkring som en pigg 70 åring. Efter det åkte vi ner till Skåne med min löjligt mysiga släkt vilket var sjukt mysigt. Vi sov hos min mormosrs tvilling som snart fyller nittio som är helt galen. Hon har bättre hörsel, syn och minne än vad jag har.

Plus så är hon en äkta hemmafru.In något Montazami tjafs utan fo real. Nu sitter jag i Köpenhamn med mina systrar och mami på ett myisgt hotel. Inte fy skam det!

De dansade i folkdräkt på midsommar.


Mamma óch Julia som åkte en "galen" attraktion på Tivoli.


En Ursula-dräkt till Build a Bear som finns här i Danmakr. Coolest outfit ever!


Otti, mami och Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0