Stor matsäck!

Igår var jag hemma hos världens mysigaste Heidi och åt en massa mat och snackade skit. Efter Frankrike har min matsäck vidgats ut och jag kan i princip äta hur mycket som helst! Funderar på att åka till USA och bli någon slags mat-ätar-champion. Jag har ju inga planer inför hösten så det är ju definitivt ett alternativ!

Idag ska jag klippa gräs hos min farfar och sen åka ut till landet. För att åka tillbaka igen på tisdag. Nog för att det är lätt att åka upp till mitt land men jag gör det kanske för mycket. Det blir lite over kill!
Update: Jag kan inte stava!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men Jessica det heter ju magsäck... en matsäck är ju något helt annat.

2011-07-11 @ 15:51:46
URL: http://geiselhaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0