Ödmjukhet fick precis ett ansikte utåt

Jag måste vara den bästa vän en man kan ha! Inte nog med att jag är trevlig, givmild och en underbar person! Jag är också otroligt tacksam. Efter jag blivit bjuden på bio, gnällt liite, satt mig på tåget hem efter jag dragit stackars Fredrik till fel ände av tåget kom jag till denna insikt. För det var just då jag kom på att jag inte tackat honom för att han bjudit mig på den mest awesome filmen ever!

Som sagt världens bästa och vackraste kompis finns här under! :D



Kommentarer
Postat av: Natalie :)

Halloj! Söt blogg :)



Kika gärna in min.

Är en tjej på 18 år som skaffade silikon redan vid sjutton årsålder! Och jag gillar att bjuda på mig själv.

Annars är jag en helt normal tjej som säger vad jag tycker och tänker.

Hatar människor som kastar skit på folk för att dem är avundsjuka.

Det är bättre att ge en komplimang! Det är vad jag tycker.



nattape.blogg.se



Take care ;>

Puss från mig!

2011-01-20 @ 20:51:49
URL: http://nattape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0