The lazy ones will find reward and everlasting glory

Igår skulle vi ha en klasskväll hos Johan. Det kom typ 14 personer vilket är lite hur vår klass är. Det var dock sjukt mysigt men när jag skulle åka hem missade jag tåget hem och det var helt mitt fel. Jag började springa i centralen sen kom jag på att jag inte skulle hinna så jag väntade in de andra. Gick med dem men började springa igen. Då kom jag precis för att se hur dörrarena åkte igen... Nice!

När jag kom hem var jag så trött att jag inte orkade tvätta av mig sminket... Det gör jag verkligen alltid! Idag ska jag i alla fall få en livslång dröm uppfylld! :D Det är lite hemligt men jag berättar ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0