Körsång och saltvatten

Nu sitter jag i skolan och väntar på att jag ska börja. Vilket är om några timmar tror jag. Sjukt segt kanske men jag hade en morgon med min lillasyster som var jättemysigt. In addition to that så såg jag Underbara älskade för första gången igår. Jag grät lite, men inte en sån gråt där man hulkar och snorar utan några stilla tårar som rann ner för kinden.

High class crying you know. Men den var ju jättesorglig! Jag vet inte varför men jag hade för mig att den slutade med att pappan sjöng i en kör och fann frid där. Tydligen inte. :P 



Kommentarer
Postat av: mette

åååh den är så bra den filmen!! :)



Och anledningen till att du trodde "att pappan sjöng i en kör och fann frid" (HAHAHA!!) är nog antagligen för att den där mannen Alltid lyckas skaffa sig EXAKT likadana roller i svenska dramafilmer som 'den alkoholiserade, orakade farsan som bara gör allt fel' typ

2011-02-09 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0