Hoppas att jag aldrig växer upp!

Idag har jag verkligen "lekt rövare". Gett blod och hälsat på en gammal vän. När jag var och gav blod fick jag reda på att människor som har min blodgrupp, AB+, även kan ge plasma varannan vecka! Vet ni hur lycklig jag blev? Det finns inget som häftigare än att ge blod. Att få chansen att kunna rädda ett liv är det mest fantastiska jag upplevt i mitt liv och nu kan jag göra det varannan vecka?!

Helt fabulöst!!! Livet är så fullt av möjligheter att förändra saker till det bättre. Jag kan bli så rörd av det ibland. Vissa är sådana som tror på det fula i människor men sån är inte jag. Jag är fortfarande sådär härligt naiv och det är helt fabulöst!


Ett år gammal bild men det låtasas vi inte om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0