Jag är världens största tönt

Herre min Gud vad jag gjorde saker. Köpte en ny mobil, åt sushi med mami, gick med Anna på stan, var inne på national museum, såg på Captain America och gick ut med några kompisar. Det var så sjukt roligt och jag träffade min gamla gamla klasskompis som jag inte sett på evigheter. När vi rörde oss hemåt stötte jag på en annan person från samma klass som jag inte sett på fyra år. Krazy!

Nu när jag skrivit om det där ville jag bara viga ett stycke till det coolaste jag sett på sjukt länge. Något som gjorde ett så stort intryck på mig att jag kände hur mitt blod skiftade färg, efter det kommer mitt blod förevigt vara vitt, rött och blått. Captain America... Ord finns inte och även fast jag hoppas och så gärna vill att jag inte ska mena det här så gör jag det: Ett sånt lyckorus som jag kände de sista minuterna av den filmen är bara ekvivalent med det jag kände när jag tog studenten!


Karin, Emelia och Lolo


När Lolo fick för sig att skriva på min arm


Min nya mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0