The world is filled with Bond villains

Har varit nere hos min morfar och haft det jättemysigt. Igår hittade jag en Jane Austin bok vid namnet Mansfield Park. Jag börjar nu inse att det finns en god man och en man som ska vara ond. För så är det i Jane Austin böcker men jag börjar fatta tycke för den som ska vara dålig. Han är ju helt bedårande!

Det är som min styvpappa Kalle sa när vi var nere i Frankrike. "Det finns vissa tjejer som gillar onda killar." När jag och min syster var visade oss oförstående till det påståendet skrattade han och sa att att det var bra. Tydligen ville han inte att vi skulle veta av de onda killarna i världen. Antar att mina drömmar om The Anti-Christ forever now is shattered!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0