Bitch please!

Igår målade jag mina naglar lila med min systers nagellack (all access-kort) men efter att Otti tvekat när jag frågade henne om man såg ut som en häxa med det tog jag bort det. Inte för att jag borde lyssna på henne, tveklöst tycker bruden inte mycket om mig. Igår när vi skulle sova så sov vi i Julias säng (all access-kort), låg hon och sparkade på mig och höll mig vaken till tre.

De som känner och sovit tillsammans med eller i samma rum som mig vet att när det gäller min sömn är jag en riktig bitch. Jag har minst tre vänner jag bett att gå och dö för att de störde min sömn. Tyvärr är det något jag står för än idag! Står man mellan mig och min sömn får man skylle sig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0