En gång fanns en sol

Idag har jag suttit inne och tittat alldeles för mycket på youtube. Det var någon som frågade hur mycket som är att hänga "för mycket" på youtube. Och jag skulle nog säga att det är när man suttit fyra timmar och tittat på Roast på Berns är man där för mycket!

Efter det kände jag mig som världens sämsta svensk. Jag borde ju vara ute och njuta av solen i för kalla kläder för att jag bestämt mig för att 17 grader är sommar. Sagt och gjort gick jag ut med min söta lillasyster och ritade i några timmar i solen samtidigt som jag jobbade på brännan. Börjar bli lite chokladig :D


Gammal bild visserligen but you get the picture, right!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0