Att vara virrig är också del av min underbara charm

Idag (eller igår egentligen men jag glömde bort det) fick jag veta att den fysik rapport som jag skickade in inte bara skulle in till min svensklärare utan även till min fysiklärare. Så jag skickade den till honom nu. Hoppas han har översende med att jag är en virrpanna och kan förlåta en stackars sate som mig! ;)

To err is human and to forgive is divine! Annars hade jag bara två lektioner vilket var rätt så soft. Nu sitter jag hemma och lyssnar på dålig musik samtidigt som jag planerar kläder till min skiva imorgon. Vilket är rätt så nice! :D


Funderar på att ljuga på min skiva! ;)

Kommentarer
Postat av: josephine- tävling på bloggen!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-04-12 @ 18:00:51
URL: http://twinblogg.blogg.set

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0