Hide your kids, hide your wife!

Idag är dagen jag lämnar hufvudstaden för den ack så fina staden Västerås. Eller det vet jag inte. Jag har ju aldrig varit där. Men som jag sa igår så har de ett väldigt förnämt klockspel. Inte för att jag vet vad det är heller men fint och väldigt världsvant låter det ju. Och om det är något livet har lärt mig så är det att allt är alltid som det verkar vara! :D

Men nu ska jag åka iväg och plugga på la stadsbibliotek och känna min intellektuell while you enjoy this!


Bed intruder song!

Kommentarer
Postat av: josefine

Välkommen in och gissa kändisen i bloggen!

[ber om ursäkt om du ej vill ha såna här kommentarer]

Sedan önskar jag en trevlig helg! :)

2010-09-10 @ 14:16:42
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0