My face may be stone hard but my heart is breaking!

De hade ställt in Glee de jävlarna. Om jag någonsin haft någon som helst respekt för människorna som jobbar på tv 4 är all den borta nu. Tv 4, jag hatar dig!

Ta ifrån mig allt jag älskar och bryr mig om
Ta ifrån mig serien där alla känslor uttrycks i sång
Ta ifrån mig mitt liv och sedan låtsas det inget om
Visa istället ett program där hästar löper i långa språng
Att några bryr sig om dessa bestar gör mig vrång
När det tog mitt kära Glee ifrån mig blev mitt hjärta hårt som betong
Detta blev en hatdikt till tv 4
Era handlingar bränner mitt hjärta som den dödligaste syra!

FUCK YOU!

Fuck you - Lily Allen

Den här låten går på repeat just nu här hemma. APOR! :(

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Det var det verkligen :D

2010-05-30 @ 20:16:16
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Naomi

Haha jag fick titta på Zorro ist så jag är nöjd! :D

2010-05-31 @ 07:17:05
URL: http://naomiscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0