"Hej jag heter Otti och jaaaag läser tidningar!" Hmpf!

Idag när jag skulle hämta min lillasyster tänkte jag att det kunde vara kul att köra en tävling upp för mördarbacken inte visste jag då att det skulle vara så pass nära att hon slog mig. Min lillasyster är åtta... Inte nog med att hon är snabb som ett as, hon läser även tidningar. Något jag aldrig gör.

Vet inte om det är jag som är fett fail eller om det är hon som är helt awesome. Skulle dock satsa mina pengar på att det är min underbara och världens finaste lillasyster som är fantastisk! Hehe var är världen på väg eller rättare sagt var är jag på väg!? :p


Intellektuella bruuuden!

Kommentarer
Postat av: Victor

Haha man kan ta det lugnt och chilla istället, eller är jag för lantis om jag säger så?

2010-05-11 @ 23:50:20
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: pelle

HAhhaa, någon har höööögre IQ? ;)

2010-05-12 @ 00:02:04
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0