Vi drog till fjällen

Här har vi min tid i Branäs i bilder. Eller inte allt. Vi lärde oss några användbara fraser på danska: for helvede, for satan, skiderøv och my personal favorite for fan! Det enda jag kan ha missar är det bästa ordet ever, orpon!!!

I den här duschen trängdes vi 14 personer, en dusch på 2 minuter var en dödssynd!
På morgonen var det högtryck på denna lilla vackra toalett.
Det är så otroligt vackert uppe i Värmland! Eller nere, eller till väst eller var det nu ligger.
Haha, asså undra vad som hände för att den här skylten skulle sättas upp?
Kanske detta? En vuxen kvinna som ramlar i liften, pinsamt! ;)
Trots att det var nice där så har jag saknat att gå omkring i mina tjugoåriga kalsonger och klia mig i rumpan! Eller hur var det nu igen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0