Make up for men?

Kom och tänka på en sak när jag stod och rakade benen i duschen, som btw var lång overdue. Skulle tippa på att det var i Oktober mina ben blev rakade senast. Gäller att pälsa på under vintern!

Men det jag tänkte på var detta: Smink på killar. Jag bryr min verkligen inte om om killar har finnar eller ojämheter i ansiktet och om jag var kille skulle mitt pizzaface vara synligt och inte dolt under smink. Jag har väl tänkt att det inte är så vanligt bland den gemene mannen men oj så fel jag hade! Jag såg det nämligen på en kille i min klass idag.


Är detta framiden? I know not but I like it!

Kommentarer
Postat av: evelina

haha vem i klassen?

2010-03-20 @ 15:03:59
Postat av: My

jaa vem?? fast finns typ bara en jag kan gissa på.. (a) Haha

2010-03-20 @ 22:28:15
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0